top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תתכלת גינס

מישהו שומע אותי ואת עצמי, אני שומעת?

"אני זוכרת את הפעם האחרונה ששרתי עם כולם באיזו מסיבה עברית", "זה היה בדרום הארץ, ושמו את 'מישהו שומע אותי' של איפה הילד", סיפרתי לחברה לא מזמן, היא חייכה לעצמה ואמרה "איזה מצחיק זה שזה השיר האחרון שאשכרה שמעת ושרת טוב". וואלה לא חשבתי על זה. 🤨

שבוע שעבר העברתי הרצאה לנוער בעירוני ה' בת"א, הילדים שאלו שאלות ואחת מהן הייתה "תגידי את שומעת את עצמך?" וזו שאלה כ"כ מורכבת, מישהו שומע אותי, זה בטוח, אבל האם אני יכולה לשמוע את עצמי?

זה כל כך מורכב, סאונד, הפקת צליל בכללי, הוא לא רק צליל שמפוענח דרך האוזן אלא גם עובר כוויברציות, רטט בכל הגוף. יש המון צלילים שאנחנו לא שומעים באוזן, אבל מרגישים והם משפיעים עלינו ❤️ בהרצאה שלי אני נוגעת גם בנושא של המוזיקה ואיך היא, יחד עם ההומור מרימים אותי במצבים קשים.



סטנדאפ תכלת גינס
סטנדאפ במורגן בר בק.חיים

. החיים בין 'ON' ל'OFF' היא הרצאה קומית צבעונית ומעצימה שמעבירה את הסיפור שלי בצורה ייחודית ומגניבה. כולם יוצאים ממנה מחויכים, מחבקים את החולשות שלהם עם איזו בדיחה מצחיקה. > ההרצאה מתאימה לחוגי בית ולעובדים.לחודש הנגישות, חנוכה יום האישה ובכללי, לכל מי שרוצה להעניק לעובדים ולחברים חוויה חשובה ומצחיקה עם ערך מוסף.


להמלצות עליי > www.tchelletgins.com/feedback

33 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page